مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو

مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو


درباره وبلاگ


روز تولدم را فراموش کردی... گفتم گرفتاری سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی... گفتم مشکل داری زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی... گفتم غصه داری محبتهایم را از یاد بردی... گفتم گله و شکایت داری ولی حالا خودم را فراموش کردی ... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم..


نویسندگان





امكانات جانبي

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 21654
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آرشیو کد آهنگ

بازی اندروید
خرید vpn


 

می پرسی تو را دوست دارم؟
حتی اگر بخواهم پاسخ دهم نمی توانم
مگر می شود با کلمات، احساس دستها را بیان کرد؟
مگر ممکن است با عبارات شرح داد که آن زمان که با دیدگان پر اندیشه و روشن بین به من می نگری چه نشاط و لطفی دلم را فرا می گیرد؟
می پرسی تو را دوست دارم؟ مگر واقعا پاسخ این سوال را نمی دانی؟
مگر خاموشی من، راز دلم را به تو نمی گوید؟
مگر آه سوزان از سر نهان خبر نمی دهد؟
راستی آیا شکوه آمیخته به بیم و امید، که من هر لحظه هم می خواهم به زبان آورم و هم سعی می کنم که از دل بر لبم نرسد، راز پنهان مرا به تو نمی گوید؟
عزیز من! چطور نمی بینی که سراپای من از عشق به تو حکایت می کند ؟ همه ذرات وجود من با تو حدیث عشق می گویند، بجز زبانم که خاموش است...



نظرات شما عزیزان:

naz khaton
ساعت12:41---25 ارديبهشت 1392
بد ترین حالت ممکن اینه که


وقتی باهاش قهری اس که میاد همه تن و بدنت میلرزه


چون فکر میکنی اوونه … بعد که میبینی اون نیست خیلی داغون میشی!!


ولی غرور لعنتی و حرفایی که ازش شنیدی روز آخر،اجازه نمیده بهش زنگ بزنی


منتظری اون اول بیاد سمتت


اونم نمیاد …. توام نمیری ….


یه رابطه تو اوجش به همین راحتی تموم میشه…..!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

خرید vpn